سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فقیه کامل کسى است که مردم را از آمرزش خدا مأیوس نسازد ، و از مهربانى او نومیدشان نکند و از عذاب ناگهانى وى ایمنشان ندارد . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :0
کل بازدید :74126
تعداد کل یاداشته ها : 220
103/2/28
11:41 ص

بستر اصلی سلامت از خانواده آغاز و به جامعه منتقل می شود


 

  • بستر اصلی سلامت از خانواده آغاز و به جامعه منتقل می شود

    مدرس دانشگاه هاروارد گفت: برطرف کردن تمناهای عاطفی مهم‌ترین عامل تقویت‌کننده سلامت روان جامعه است.

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ «سیدمحسن فاطمی» در همایش تقویت بهداشت روان در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه، با اشاره به این‌که بستر اصلی سلامت از خانواده‌ها آغاز می‌شود، گفت: هر چه خانواده‌ها از سلامت بیشتری برخوردار باشند، فضای سلامت محور را در ابعاد مختلف در اجتماع رواج می‌دهند.

    وی خاطرنشان کرد: بستر اصلی سلامت از خانواده آغاز می‌شود و به هر میزان، خانواده‌ها از سلامت بیشتری برخوردار باشند، فضای سلامت محور با ابعاد مختلف در اجتماع، مدرسه، محله و سازمان‌ها بیشتر تحقق خواهد یافت.

    این روان‌شناس با بیان این‌که از دیرباز پژوهشگران مختلف در حوزه ارتباط سلامت، خانواده و اجتماع مطالعه داشته‌اند، تصریح ‌کرد: انواع مختلفی از سبک‌ها در این حوزه مطالعه شده که از جمله آن سبک‌های اضطرابی است، آدم‌هایی که اضطرابی هستند دارای شاخص‌های کاملاً متفاوت با سبک‌های اجتنابی و ایمن هستند و در رفتارهای افراد در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، می‌تواند آثار مختلفی را نشان دهد.

    وی افزود: افراد اضطرابی میل بسیار زیاد به صمیمیت دارند. این افرد به صمیمی‌شدن روی آورده و از آن استقبال می‌کنند. اما زمانی ‌که صمیمی شدند همواره نگران این هستند که در صورت خروج فرد مقابل از رابطه چه خواهد شد و بسیار نگران رفتن آن فرد می‌شوند، بنابراین همواره این اضطراب، تشویش و نگرانی در رفتار آن‌ها مشهود و مشخص است و این افراد در رابطه‌ها بیش از حد نسبت به احساس خطر، حساس و هوشیار هستند. افراد اضطرابی شتاب‌زده عمل کرده و همین امر باعث می‌شود که فعالیت‌ آن‌ها الزاماً درست نباشد.

    مدرس دانشگاه هاروارد خاطرنشان کرد: در مقابل افراد اضطرابی‌، اجتنابی‌ها قرار دارند. این افراد عدم حساسیت نسبت به پاسخ‌های عاطفی نشان می‌دهند و یکی از ویژگی‌های اجتنابی‌ها این است که پیام‌های متناقض می‌دهند و به خاطر این رفتار متناقض، برای فرد مقابل همواره این تشکیک وجود دارد که آیا او مرا دوست دارد یا ندارد. هم‌چنین اجتنابی‌ها در رابطه‌ها هرگز به طرف اطمینان از حضورش را نمی‌دهند و همیشه از یک دیگری، صحبت می‌کنند که معنای آن دیگری این است که تو آن دیگری نیستی.

    وی با بیان ویژگی دلبستگی‌های اجتنابی‌ها، افزود: این افراد احساس بی‌تفاوتی نسبت به احساس طرف مقابل دارند که این امر احساس بی‌معنا بودن به طرف مقابل در رابطه‌های اجتماعی می‌دهد. پژوهش‌های مختلف نشان می‌دهد که افراد اضطرابی با اجتنابی‌ها جفت و جور می‌شوند و به‌علل مختلف رفتاری و روان‌شناختی، این افراد با دو ویژگی رفتاری مختلف، همدیگر را پیدا ‌کنند. دلیل این امر این است که اضطرابی‌ها و اجتنابی‌ها، مولفه‌های ذهنی همدیگر را تایید خواهند کرد و چون اجتنابی‌ها پس می‌زنند و بی‌توجهی، اجتناب و استنکاف نشان می‌دهند و اضطرابی‌ها تضرع و التماس بیشتری را نشان می‌دهند.

    وی در ادامه با اشاره به این‌که خانواده در ایجاد سلامت نقش بسزایی دارد، گفت: اضطراب اصلی‌ترین عامل به هم ریختن سلامت جامعه است و در خانواده‌ها با برطرف شدن نیازها، افراد به آرامش ‌می‌رسند و در دسترس بودن‌های عاطفی و برطرف کردن تمناهای عاطفی از مواردی است که در خانواده‌ها باید تأمین شود.

    استاد روان‌شناسی افزود: تمناهای عاطفی مهم‌ترین عامل تقویت‌کننده سلامت است و به هر میزان که تمناهای عاطفی در خانواده پاسخ داده نشود ما در جامعه با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

    در ادامه این مراسم، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان نیز با اشاره به این‌که 10 اسفندماه، نخستین مجمع سلامت استان زنجان برگزار شد، گفت: نکته کلیدی و هدف اصلی که این مجمع دنبال می‌کند، مشارکت جامعه در تمام سطوح و در جهت ایجاد و تأمین و ارتقای سلامت است.

    «پرویز قزلباش» افزود: این مجمع با مشارکت ادارات و نهادهای مردمی 149 اولویت را برای تأمین سلامت جامعه در نظر گرفت و از این تعداد 10 اولویت برتر را انتخاب کرد و شعار انسان سالم، سبک زندگی سالم و مشارکت مردمی در نظر گرفته شد.

    وی با بیان این‌که موضوع اجتماعی‌سازی سلامت، بحث جدی است که باید پیگیری شود و این یعنی این‌که ما بتوانیم منابع مختلف از خارج از حوزه سلامت بشناسیم و سازماندهی و توانمند کنیم، افزود: اگر دیروز به‌دنبال ساختن بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی بودیم، امروز با این رویکرد در جهت تعدیل و تغییر شیوه قدم بر می‌داریم.


  
  

افزایش قد کودک با مصرف شیر غنی شده حاوی ویتامین D


 

  • افزایش قد کودک با مصرف شیر غنی شده حاوی ویتامین D

    به گزارش پزشکین به نقل از کتاب کاله؛ آیا فکر می‌کنید فرزندتان به اندازه کافی قد نکشیده است؟ بدون شک به عنوان یک مادر یا پدر دوست دارید فرزند شما رشدی سالم و طبیعی داشته باشد. جای نگرانی نیست! به کمک تغذیه مناسب و مصرف ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز می‌توان تا حد بسیار زیادی به رشد و قد کشیدن طبیعی کودکان کمک کرد. یکی از بهترین و سالم‌ترین راه‌ها مصرف شیر غنی شده است که این املاح و ویتامین‌ها را به طور کامل در اختیار کودک شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید این ویتامین‌ها و مواد معدنی کدامند و از چه طریقی دریافت می‌شوند ادامه این مطلب را بخوانید.

    درباره شیر غنی شده بیشتر بدانید:

    • + شیرهای غنی شده و آنچه از آن نمی‌دانید
    • + مزایای مصرف شیرغنی شده برای کودکان
    • + آلودگی هوا و ضرورت مصرف شیر غنیشده

    ویتامین D

    بسیاری از کودکان به دلایل ژنتیکی قادر نیستند به اندازه کافی و مناسب قد بکشند. بنابراین، والدین باید تهیه غذاهایی را که منبع ویتامین D هستند در اولویت قرار دهند. ویتامین D در واقع یک شتاب‌دهنده رشد فیزیکی در کودکان است و در عین حال از بروز ریکتز و فرسایش استخوان جلوگیری می‌کند. فسفر و کلسیوم موجود در ویتامین D در زمانی کوتاه به رشد سریع جسمانی کودک و افزایش قد او کمک می‌کنند.

    • درباره ویتامین D و منابع دریافت آن بیشتر بخوانید.

    زینک (روی)

    اگر احساس می‌کنید قد کودک شما رشد کافی نداشته و کوتاه مانده است، از مصرف روی غافل نشوید زیرا این ماده معدنی موجب از سر گرفته شدن رشد استخوان‌ می‌شود. روی را می‌توانید به طور طبیعی با تهیه تخم‌مرغ و گوشت قرمز برای فرزندانتان تامین کنید. برنامه‌‌های غذایی را طوری ترتیب دهید که زینک یا همان روی در آن‌ها نقش پر رنگی داشته باشد.

    • مکمل روی و نقش آن در بهبود سرماخوردگی.

    ویتامین A

    ویتامین A که به آن رتینول نیز می‌گویند یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای افزایش قد در کودکان است. باید غذاهایی را برای کودکتان انتخاب کنید که مقدار زیادی از این ویتامین داشته باشند. ویتامین A علاوه بر کمک به افزایش قد کودکان، برای استخوان‌ها تولید کلسیم می‌کند و رشد بدن را تقویت می‌کند. به طور خلاصه، کلم بروکلی، هلو و بسیاری از میوه‌ها سرشار از ویتامین A هستند.

    • درباره ویتامین A و تاثیر آن در رشد و سلامت کودکان بیشتر بخوانید.

    ویتامین B Complex

    این ویتامین نقش‌های چندگانه‌ای در رشد جسمانی کودک بازی می‌کند. 11 ویتامین، تشکیل دهنده ویتامین B Complex هستند و به ساخت بدن کمک می‌کنند. به غیر از این 11 ویتامین، ویتامین B12 یا کوبالامین عاملی است که بدون تخریب استخوان‌ها و بافت‌ها موجب افزایش قد می‌شود. متخصصان کودک برای کمک به بلند شدن قد کودکان برای آن‌ها ویتامین B Complex را تجویز می‌کنند.

    ویتامین C

    ویتامین C یا اسکوربیک به طور طبیعی برای افزایش سرعت رشد و بلوغ جسمانی ضروری است. این ویتامین که مختص رشد و نمو بدن است، باید حتما در برنامه غذایی کودکان گنجانده شود تا روند رشد جسمانی و قد کشیدن کودک با تاخیر روبرو نشود. مرکبات، موز و آووکادو برخی از مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند برای تغذیه استخوان‌ها، تشکیل کلاژن‌های جدید و تجدید قوای جسمانی هستند.

    • آیا ویتامین C مانع سرماخوردگی می‌شود؟

    ویتامین F

    این ویتامین حاوی پُلی چربی غیر اشباع و ترکیبات دیگری برای رشد سلول‌ها، ترمیم و ساخت استخوان‌ها و جلوگیری از ضعف بدن است. علاوه بر این، روند رشد را در کودکان سرعت می‌بخشد. فرزندانتان را به خوردن غذای دریایی عادت دهید. مصرف ماهی سالمون و روغن کانولا نیز برای رشد آن‌ها در دوران بلوغ و نوجوانی پر فایده است.

    ویتامین K

    بدن برای رشد مناسب استخوان‌ها نیاز به کلسیم دارد. مطالعات انجام شده بسیاری نقش ویتامین K را در تقویت روند رشد اثبات کرده‌اند. بنابراین کودکان نیز برای جلوگیری از بروز فرسایش استخوان‌ها و افزایش سرعت قد کشیدن باید از مواد حاوی ویتامین K تغذیه کنند.

    کلسیم

    کلسیم به ماده معدنی رشد دوباره معروف است و در رشد و نمو کودکان یک عنصر اساسی محسوب می‌شود. با این حال گاهی کودکان به دلیل مصرف ناکافی مواد غذایی حاوی کلسم، با کمبود آن مواجه می‌شوند. مصرف مواد غذایی مثل شیر و موز، محصولات لبنی مثل ماست و پنیر به رشد و حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند.

    • یکی از منابع دریافت کلسیم، شیر غنی شده است. در این باره بیشتر بخوانید.

    منیزیوم

    منیزیوم با تقویت استخوان‌ها بافت عضلانی را نیز تقویت می‌کند. منیزیوم با همکاری فسفر موجب افزایش رشد جسمانی کودکان می‌شوند.


  
  

زیباترین پستانک ها برای نوزادتان


 

  • زیباترین پستانک ها برای نوزادتان

    از دیرباز بحث سر اینکه پستانک خوب است یا بد در محافل مادران در جریان بوده است و هر کدام از این عقاید طرفداران خاص خود را داشته اند . البته همگی بر این امر واقف بوده اند که خرید پستانک آرامشی را به نوزاد و فرزند هدیه می کند و موافقان پستانک اثر آرامش بخشی آنرا موثر تر از ضررات احتمالی می دانستند و مخالفان تاثیرات آن را بروی رشد دهان در آینده بدتر از آرامش کنونی برمی شمردند.

    شاید در ابتدا پستانک ها با اصول و توجهات خاصی تولید نمیشدند اما امروزه بخصوص برندهای معتبر با کمک گرفتن از پزشکان متخصص دندان و نیز حتی مادران مدل ها با کیفیت موسوم به پستانک ارتودنسی را روانه بازارها می سازند که به گفته برندهای معتبر همگام با رشد قسمت های داخلی دهان نوزاد بوده و بدین گونه پستانک کمترین ضرر را برای کودک خواهد داشت

    بهترین برندها برای خرید پستانک کدامند؟

    اگر بخواهیم مختصر و مفید طبق تجربه خدمتتان عرض کنیم برندهای فیلیپس اونت Philips avent انگلستان ، MAM اروپا ، natursutten دانمارک بهترین و با کیفیت ترین انتخاب ها برای خرید یک پستانک ارتودنسی درجه 1 و ضمنا” زیبا هستند اما خوب شما می توانید برندهای مطرح حوزه کودک همچون ناک ، تامی تیپی یا دکتر براون را هم برای خرید پستانک فرزندتان در نظر داشته باشید

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    زیباترین مدل ها کدامند؟

    بعضی والدین شاید کیفیت را مقدم بر زیبایی قرار دهند و خرید یک مدل پستانک ارتودنسی معتبر را مقدم بر زیبایی محصول بدانند و عده ای دیگر ممکن است زیبایی محصول بیشتر توجه شان را جلب کند . اما پیشنهاد ما در این جا به شما پستانک هایی خواهد بود که هم روند استاندارد تولیدی داشته باشند هم از متریال درجه 1 تولید گشته و در عین حال زیبا باشند . البته درست است که سلیقه ها متفاوت است یک محصول نمیتواند از منظر همه زیبا باشد ولی خوب پستانک هایی که در ادامه معرفی می کنیم به گواه اکثر مادران زیباترین مدل ها هستند.

    اگر سری به سایت های معتبر حوزه کودک بزنید در قریب به اتفاق آنها پستانک انگشتی تمام سیلیکونی فیلیپس اونت که سری اش همچون انگشت طراحی شده جزء 3 پیشنهاد برتر آنها برای مادرانی ست که می خواهند خرید پستانک ایی خوب داشته باشند

    حالا چند سالی ست که شرکتی بنام WubbaNub این مدل مطرح و پرفروش بازار را با با عروسک هایی بسیار زیبا ادغام کرده و یک ترکیب بی نظیر ایجاد کرده است . این عروسک ها در طرح های متنوع و عمدتا” بسیار دوست داشتنی برای نوزادان هستند و می توان گفت این حرکت به معنای واقعی ترکیب کیفیت با زیبایی است و اگر سری به استورهای معتبر آنلاین بزنید پستانک های WubbaNub را در زمره پرفروش ترین ها خواهید یافت . مدلی که متصل به این عروسک ها است پستانک ارتودنسی می باشد و غالبا” برای سن 0 الی 6 ماهگی مورد مصرف است. نظرتان در باره این مدل چیست ؟ بواقع زیبا نیستند؟

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    همانطور که پیش تر هم گفتیم برند MAM هم در زمره برترین ها قرار می گیرد و در اینجا به مدل خاصی از آن اشاره نمی کنیم چرا که اکثر مدل هایش زیبایی های خاص خود را دارند بخصوص مثلا” انواع شب تاب مام . پستانک های مام از 0 تا بیش تر از 16 ماهگی کودک را با انواع طرح ها پوشش داده و یکی از ویژگی های جالبشان این است که با محفظه ای ارائه می شوند که علاوه بر اینکه باکس نگهدارنده محصول در مواقع غیر استفاده است در ضمن می توان همان را بعنوان وسیله ای برای استریل پستانک ارتودنسی بکار برد بدین گونه که کافیست مقداری آب داخل اش ریخته و درون مایکرویو قرار دهید . بدین صورت مادر تا حدودی از نیاز به یک دستگاه استریل بی نیاز می گردد.

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    سومین مدلی مدلی که خدمتتان معرفی می کنیم پستانک های التراسافت Philips Avent هستند که نسل جدید این کمپانی در این رده از محصولاتش است و بواقع زیبایی چشم نوازی را با کیفیت اونت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . الترا سافت ها در چندین مدل و طرح هم برای 0 الی 6 ماهگی و هم برای 6 الی 18 ماهگی کودکان طراحی شده است که بازه حیاتی مورد نیاز را پوشش می دهند و مثل مدل های مام مجهز به باکس استریلیزاسیون هستند که مزیت عمده ای به حساب می آید

    در انتها پیشنهاد می کنیم چانچه قصد خرید پستانک ارتودنسی از بهترین برندها و مدل را داشتید حتما” به سایت بیبی استارت سر بزنید.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

تعبیر خواب برف و بارش برف در تابستان و زمستان و خوردن برف


 

  • تعبیر خواب برف و بارش برف در تابستان و زمستان و خوردن برف

    خواب برف از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب برف در تابستان و زمستان، برف خوردن و برف سنگین چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

    تعبیر خواب برفتعبیر خواب برف

    تعبیر خواب برف از دید ابن سیرین

    تعبیر خواب برف، غم و ناراحتی است.

    تعبیر خواب برف در زمستان، یا مکانی پوشیده از برف این است که به مردم آن منطقه ناراحتی رسد.

    تعبیر خواب برف غم و اندوه و عذاب است، مگر اندکی دیده بود.

    تعبیر خواب برف از دید امام صادق (ع)

    تعبیر خواب برف بر شش وجه است :

    رزق و روزی ، زندگانی ، مال فراوان ، لشگر فراوان ، غم و اندوه ، بیماری

    تعبیر خواب برف جمع کردن در تابستان، جمع آوری مال بسیار و حلال است.

    تعبیر خواب برف جمع کردن در زمستان، عیش و نوش و منفعت است.

    تعبیر خواب برف از دید حضرت یوسف (ع)

    تعبیر خواب برف بی موقع، لشگر است.

    تعبیر خواب برف در هنگام فراخی، رزق و روزی است.

    تعبیر خواب برف، عذاب و فتنه است.

    تعبیر خواب برف از دید آنلی بیتون

    تعبیر خواب برف این است که در آینده مصیبت یا بدبختی سراغتان می آید.

    تعبیر خواب قدم زدن در برف، نا امیدی حاصل از نرسیدن به هدف است.

    تعبیر خواب خوردن برف، این است که به اهداف خود نمیرسید.

    تعبیر خواب برف گل آلود، این است که کسی شخصیت شما را لگدمال می کند ولی شما دوباره با او ارتباط برقرار می کنید.

    تعبیر خواب آب شدن برف، این است که دلهره شما تبدیل خوشحالی می شود.

    تعبیر خواب برف دانه درشت، تعبیر خواب نگاه کردن به دانه های درشت برف از پشت پنجره این است که با نامزدتان مشاجره می کنید.

    تعبیر خواب دیدن کوه های برف گرفته، این است که در افکار شما هیچ پیشرفتی نیست.

    تعبیر خواب برف از دید جابر مغربی

    دیدن برف در خواب، لشگر است که هرچه برف بیشتر باشد لشگر هم بزرگتر است.

    تعبیر خواب برف از دید لیلا برایت

    تعبیر خواب بارش برف، این است که منتظر خبرهای خوب باشید.

    تعبیر خواب دیدن آدم برفی، در خواب این است که روابط شما سرد و متفاوت می شود.

    تعبیر خواب برف از دید لوک اویتنهاو

    تعبیر خواب باریدن برف، سستی زودگذر است.

    تعبیر خواب دیدن برف در کوهستان، این است که برای رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را حل نمایید.

    تعبیر خواب آدم برفی، احساسات و عشق ریاکارانه است.

    تعبیر خواب برف در منوچهر مطیعی

    برف در خواب، غم و اندوه است.

    تعبیر خواب جمع کردن برف، در تابستان غنیمت است.

    تعبیر خواب برف پارو کردن، در زمستان رفع کردن غم و اندوه است.

    تعبیر خواب برف از دید ابراهیم کرمانی

    تعبیر خواب برف در سردسیر ، خیر و نیکی است.

    تعبیر خواب برف در گرمسیر ، غم و اندوه و قحطی است.

    خوردن برف در خواب، در وقت برف بهتر است تا فصل گرما

    تعبیر خواب برف قرمز، سختی و غم زیاد ولی زودگذر است.

    تعبیر خواب بازی کردن در برف، این است که در صورت کمی تلاش به نعمت و روزهای خوب می رسید.

    تعبیر خواب عروسی در برف، این است که در صورت کمی تلاش به نعمت و روزهای خوب میرسید.

    تعبیر خواب نماز خواندن در برف، این است که در صورت کمی تلاش به نعمت و روزهای خوب میرسید.

    تعبیر خواب برف کثیف و گل آلود، ناسپاسی نسبت به نعمتهای خداست.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >